Odpowiedzi

2010-03-22T23:27:00+01:00
Do zbawienia doprowadzić nas może modlitwa, szczera rozmowa z Bogiem, poszukiwanie wiary w Piśmie, Ewalgelii. Rozważanie Słowa Bożego i wymienianie się poglądami na ten temat. Pzyjmowanie sakramentów Św z własnej woli i chęć poprawy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T23:31:15+01:00
Miłość do Boga ,która oznacza wszystko,miłość do bliźniego,poszanowanie swojej wartości i poszanowanie tego co jest piękne,co stworzył Bóg.Przestrzeganie zasad "Dekalogu",zapewni Ci szczęście,zdrowie i miłość a przecież w tym doczesnym życiu o to chodzi.