Odpowiedzi

2009-10-28T17:33:51+01:00
Ponieważ ludzie cały czas mają nadzieję , że pójdą do nieba.
Cały czas modlą się, i przekazują to kolejnym pokoleniom.
Chcą po śmierci iść do nieba i chcieliby , aby ich bliscy też , dlatego przekazują to dalej.
2 4 2
2009-10-28T17:34:57+01:00
Moijim zdaniem chrześcijaństwo trwa do dzisiejszych czasów , dlatego iż ludzie muszą w coś wierzyć , aby mieli jakieś normy etyczne w życiu , żeby nie panowała np. Anarchia i nie przeskadzała władzą w wzbogacaniu się - takie jest moje zdanie . A ,że chrześcijanistwo jest wielką religią dlatego "Ci" co żądzą światem ją sobie upatrzyli.
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T17:35:21+01:00
Chyba dlatego że, Polacy i inni ludzie wierzą w przekonania związane z Bogiem, że on pomaga w trudnych sytuacjach, a przede wszystkim umarł za nas na krzyzu.... Myśle że, właśnie z tych powodów ludzie wierzą w Boga i są chrześcijanami.
2 3 2