Odpowiedzi

2010-03-23T08:06:55+01:00
A) ziarenko pustynnego piasku
b) Jak Jezus odpowiedział jednemu - "Nie 7, ale 77 razy"
c) "Toteż król wydał rozkaz i przyprowadzono Daniela, i wrzucono go do lwiej jamy"
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T08:50:06+01:00
Najmniejsze jest ziarenko gorczycy. Można też powiedzieć, że najmniejszym ziarenkiem jest ziarenko wiary w Boga, które jest zasiane w nas podczas chrztu i z upływem czasu wzrasta.

Przebaczać powinniśmy zawsze, niezależnie ile razy ktoś nas skrzywdził i czy prosi o przebaczenie czy też nie. Jezus nas poucza:

„Wtedy Piotr zbliżył się do Niego i zapytał: «Panie, ile razy mam przebaczyć, jeśli mój brat wykroczy przeciwko mnie? Czy aż siedem razy?» Jezus mu odrzekł: «Nie mówię ci, że aż siedem razy, lecz aż siedemdziesiąt siedem razy”.(Mt 18, 21 – 22)

Prorok Daniel.
Mój Bóg posłał swojego anioła, by zamknął paszcze lwów, tak że mi nie zaszkodziły, gdyż przed nim jestem niewinny” (Dan. 6,23).

Prawdopodobnie chodzi o Jonasza
5 4 5