Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T17:33:44+01:00
W temperaturze wrzenia wody :
sód,potas,rubid, cez ,franz,gal
Płomień świecy:
lit,magnez,stront,bar,rad,tal,ołów,bizmut polon,(POPRZEDNIE)


30 2 30
2009-10-28T17:38:23+01:00
W temperaturze wrzenia wody :
sód,potas,rubid, cez ,franz,gal
Płomień świecy:
lit,magnez,stront,bar,rad,tal,ołów,bizmut polon,sód,potas,rubid,cez,franz,gal
Palnik gazowy:
lit,magnez,stront,bar,rad,tal,ołów,bizmut polon,sód,potas,rubid,cez,franz,gal,miedź,mangan,nikiel,srebro,wapń
46 4 46