Ułóż zdania z wymienionymi wyrazami . :
1.Chusta , 2.Chwała , 3.Chwila , 4. Chory , 5. Chytry , 6. Chorować , 7. Chrupać , 8. Chwytać , 9. Chimera , 10. Chlor , 11. Charytatywny , 12.Chan , 13. Chandra , 14. Hierarchia(gr.) , 15. Hiperbola(gr.) , 16. Hustaria(węg.) , 17. Horem(tur.) , 18. Hazarol(franc.) , 19. Hantle(niem.) , 20. Hobby , 21. Schadzka ,
22. Schody , 23.Schlebiać , 24. Schludny , 25.Schowany , 26.Schabowy , 27.Schlebiać , 28.Schodzić , 29.Schudnąć ,
30. Trochę , 31. Cicho , 32. Puch , 33. Śmiech , 34.Sucho ,
35. Ropucha , 36.Mucha , 37. Strach , 38.Pociecha , 39.Skrucha ,

Z góry dziękujee ;]] ; *** Wybieram naj ;dd

2

Odpowiedzi

2010-03-23T11:01:04+01:00
Za dużo tych schodów.
Cicho bo dziecko małe śpi.
Ropucha jaka mała i brzydka.
strach na wróble.
poduszka z puchu jest wspaniała fajnie się na niej śpi.
hooby to wpaniała rzecz.
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T11:14:33+01:00
Na głowę zakładam chustę.
Chwała Bogu, że przeżyła.
Ta chwila będzie niezapomniana.
Jestem chory na grypę.
ten chłopiec jest chytry jak lis.
ja bardzo poważnie choruje.
do filmu chrupie pyszne paluszki.
mała dziewczynka chwyta motyle.
Chimera to kobieta z wężami na głowie.
W basenowej wodzie jest dużo chloru.
Zbieram pieniądze na charytatywne cele.
-
Mam dzisiaj straszną chandrę więc mi nie przeszkadzaj.
Ustawcie się w odpowiedniej hierarchii.
-
Husaria ruszyła do boju.
-
-
Na siłowni podnoszę hantle.
Moje hobby to kolekcjonowanie znaczków.
Mam dzisiaj schadzkę z dziewczyną.
Na wieży są kręte schody.
On jej schlebia mówiąc komplementy.
Pokój jest w miarę schludny.
gdzieś mam schowany pamiętnik.
Na obiad dzisiaj jest schabowy
Z góry nie trudno jest schodzić.
-
Trochę smutno bez ciebie.
Cicho! dziecko śpi.
Kociak jest miękki jak puch.
Gdy on powiedział kawał wszyscy buchnęli w śmiech.
Dziwne, że po deszczu w butach ma sucho.
Ta pani jest brzydka jak ropucha.
Nic nie robi tylko muchy łapie
strach ma wielkie oczy
Ale z niego pociecha, powiedziała mama
To była dla niej skrucha gdy ją ukarali.


Sorry, ale nie wszystko napisałam
Myślę że byłam pomocna.:)

3 4 3