Odpowiedzi

2010-03-23T11:47:03+01:00
1. Łazarza z Betanii
2. Józef z Arymatei
3. Sakrament Eucharystii Pańskiej
4. Ewangelia św. Jana
7 4 7
2010-03-23T11:56:55+01:00
1WSKRZESZENIE ŁAZARZA
2JÓZEF
3 USTANOWIENIE SAKRAMENTU EUCHARYSTII
4WEDŁUG ŚW.JANA...SŁOWO PRZEDWIECZNE I WSZECHŚWIAT

dokładnie nie wiem czy Ci o to chodzi....?
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T12:02:02+01:00
1. Pan Jezus wskrzesił Łazarza.
2. Piłata, o ciało Jezusa, poprosił św. Józef z Arymatei.
3. Pan Jezus podczas ostatniej wieczerzy ustanowił Sakrament Eucharystii.
4. Ewangelia zaczynająca się od słów: "Na początku było Słowo" to Ewangelia św. Jana.

pozdrawiam ; )
18 3 18