Odpowiedzi

2010-03-23T12:31:19+01:00
1.
Serdecznie zapraszam na odsłonięcie pomnika słynnego pisarza Juliusza Słowackiego, które odbędzie się w centrum miasta Golina, 15.04.10r o godzinie 10:30
Imię i Nazwisko
2010-03-23T12:32:37+01:00
Chciałabym bardzo serdecznie zaprosić na odsłonięcie pomnika Juliusza Słowackiego,które odbędzie się 15.04.2010r. w miejscowości Golina o godzinie 10:30.Naprawdę warto obejrzeć.
Z wyrazami szacunku (i tu twoje imię i nazwisko) ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T12:36:48+01:00
ZAPROSZENIE :

( akapit ) Serdecznie zapraszam p. Alinę Nowak na uroczyste odsłonięcie pomnika Juliusza Słowackiego, które odbędzie się 15.04.10r o godz. 10.30 w Golinie, przy Szkole Podstawowej nr3.

Burmistrz miasta.

INSTRUKCJA :

1. Przygotować dużą doniczkę i wsypać do niej ziemi.
2. Zrobić dołek w ziemi.
3. Wyjąć kwiatka wraz z korzeniami i włożyć do doniczki z ziemią.
4. Wszystko uklepać i podlać.
1 1 1