Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T13:03:50+01:00
Imię i nazwysko data i miejscowość
adres
kod pocztowy
telefon

podanie
Do dyrektora Imię i nazwisko

Zwracam się z prośbą o przyjęcie do pracy w Panskim zakładzie.
(podać kwalifikacje)
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prosby.
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-03-23T13:04:31+01:00
W podaniu musisz napisać czemu chciałabyś pracować w takim laboratorium.
Możesz użyć takich argumentów jak fakt,że np. zafascynowało Cię to,co się "tworzy" w tym laboratorium, jesteś pełen podziwu dla geniuszu jakim tamtejsi naukowcy dysponują,dlatego też zaszczytem byłoby móc pracować w towarzystwie tak wybitnych ludzi itp. Napisz też podstawowe rzeczy tzn.,że doskonale spełnisz się w tej pracy,bo jesteś sumienna, zorganizowana itd.
2010-03-23T13:07:55+01:00
Data i miejscowość(po lewej)
twoje dane(imię i nazwisko,numer domu,miejscowość,ewentualnie numer tel,po prawej)
do kogo się zwracasz(do dyrektora,po lewej)

(akapit)Zwracam się z prośbą o przyjęcie mnie do pracy w laboratorium.
(akapit)Jestem bardzo ambity,pracowity,punktualny,uczciwy i starannie wykonuje swoją pracę.Bardzo chciałbym pracować w tym miejscu, ponieważ od dawna interesuję się chemią i różnymi eksperymentami chemicznymi.Mam też wykształcenie wyższe i skoczyłem studia z wyróżnieniem.
(akapit) Proszę o pozytywne i szybkie rozpatrzenie mojego podanie.
Z poważaniem(imię i nazwisko) ;)
12 4 12