Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T13:37:12+01:00
To sa zwierzeta chronione

Ssaki : Łoś, Żubr, Bóbr
Ptaki : Zimorodek, Bocian Czarny, Błotniak, Orzeł Przedni, Orzeł Bielik

Moze mam cos znajdziesz ;P

http://www.jezioro.com.pl/fauna/index.html

1 3 1
2010-03-23T13:38:54+01:00
Http://www.jezioro.com.pl/fauna/index.html

wchodzisz w zakładke zwierzęta -> np. ssaki -> spis gatunków
i tam wszystkie zwierzęta od ssaków do ryb i innych
1 2 1