1 oblicz srednią arytmetryczną podanych liczb:
a) liczb 2,5 i 4,8
b) liczb 34,38 35,21 i 37,54
c) liczb 3,2 8,11 i 11,5
2 Dwie szóstki, pięć piątek i jedna czwórka- powiedziała mama do ali. Oblicz srednią ocen Ali.
3 oblicz
a) (8,6 + 4,9):9=
B) (11,25 - 6,78):3
C) 8,75 razy 4,3 - 63 :8

3

Odpowiedzi

2010-03-23T13:22:58+01:00
1. srednia wynosi 3,65
srednia wynosi 35,71
srednia wynosi 7,60
2.śrenia wynośi 4,83

3.1,5
1,49
29,75
2010-03-23T13:23:42+01:00
1 a) (2,5 + 4,8 ) = 3.65
b)
(34,38+35,21 + 37,54) /3 = 35.71
c) (3,2+8,11 +11,5)/ 3 = 7.60 (3)
2 (2*6 + 5*5 + 1*4)/ 8 = 5,125
3. a) 1,5
b) 1,49
c) 29.75
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T13:26:35+01:00
Z.1
a)2,5+4,8/2=3,65
b)34,38+35,21+37,54/3=35,71
c)3,2+ 8,11+11,5/3=7,6033333
Z.2
(6*2)+(5*5)+4/8=12+25+4/8=5,125
Z.3
(8,6 + 4,9):9=1,5
(11,25 - 6,78):3=1,49
8,75*4,3 - 63 :8=37,625-7,875=29,75