Odpowiedzi

2010-03-23T13:52:21+01:00
Dla naszych kochanych kapłanów z bazyliki <nazwa> w <nazwa>.Abyście dalej mogli służyć dla Boga, życzę Wam więcej sił i mniej grzechów do słuchania w konfesjonale.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T13:52:40+01:00
Z okazji Wielkiego Czwartku - święta Kapłańskiego na ręce obecnych naszych Kapłanów, pragniemy złożyć życzenia dla wszystkich Biskupów, pracujących u nas Kapłanów. Życzymy Wam łask Bożych, wytrwania na drodze, którą wybraliście, entuzjazmu i siły potrzebnej do głoszenia Radosnej Nowiny. A szczególnie opieki Matki Bożej.
4 4 4
2010-03-23T13:54:34+01:00
...przed kapłaństwem klękam"
Życzymy każdemu kapłanowi by całe Jego życie było napełnione światłością, miłością, niech Boski Zbawiciel prowadzi po pięknej lecz niełatwej drodze powołania dla ludu Pana.
Zapewniamy o codziennej modlitwie za każdego z WAS.
3 2 3