Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T14:19:19+01:00
1]
1-⅗=⅖ drogi musi przejechać
⅖ z 35km=⅖×35=14km
zostało mu do przejechania 14km
2]
x=długość całej drogi
0,4x=80km
x=80:0,4
x=200km
trasa liczyła 200 km, i tyle miał przebyć
2010-03-23T14:19:46+01:00
35:5=7
7*3=21km
3/5drogi to 21km

35-18=17km
ma jeszcze przejechac 14km

2.80:4= 20
20km to jest 0,1 drogi
20*10=200km
miał do przebyci 200km
2010-03-23T14:27:09+01:00
1.
⅗-przejechał
35km-cała droga
35km:5=7km
7km-⅕
pięć piątych - ⅗ = dwie piąte
7km*2=14km


2.
1,0=0,4*2+0,2
80km*2+80km:2=200km