Odpowiedzi

2010-03-23T14:21:45+01:00
Wydaje mi się że poprawna odpowiedz to 2
2 1 2
2010-03-23T14:22:17+01:00
A) 3/24 b)4/24 c)6/24 moc omegi=24
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T15:19:51+01:00
N = 2³ = 8
Dokładnie mamy takie możliwości czyli zdarzenia elementarne:
{OOO,OOR,ORO,ROO,RRO,ROR,ORR,RRR }
a) Zdarzenie A - wypadło dokładnie 2 reszki
A = { RRO,ROR,ORR}
n(A) = 3
P(A) = 3/8
b) Zdarzenie B - wypadło przynajmniej 2 reszki
B = {RRO,ROR,ORR,RRR}
n(B) = 4
P(B) = 4/8 = 1/2
c) Zdarzenie C - co najmniej jedna reszka
C = { OOR,ORO,ROO,RRO,ROR,ORR,RRR }
n(C) = 7
P( C) = 7/8
4 4 4