Odpowiedzi

2010-03-23T14:24:11+01:00
4+0,25=4,25

4,25-2,75= 1,5

Odp. Tosi zostało 1 i pół gumki
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T14:25:01+01:00
4 i 1/4 - 2 i 3/4=1 i 2/4
odp. Zostało jej 1 2/4 gumki

DASZ NJ:):):)??????????
11 4 11
2010-03-23T14:26:18+01:00
Do gry w gumę Tosia kupiła cztery całe i jedną czwartą m gumki.Ile gumki jej zostało ,jeśli swojej koleżance Jaśminie podarowała dwie całe i trzy czwarte m?


4 ¼ - 2 ¾ = 3 ₅⁴ ( pięc czwarytch) - 2 ¾ = 1 ¼

Zoatało jej 1 ¼ m. wstążki.
5 3 5