Odpowiedzi

2010-03-23T14:26:36+01:00
1.(0,78:0,3)+4,25=2,6+4,25=6,85
2. 0,253:0,23x7,2=1,1x7,2=7,92
3.(200-126,758)x4,7=73,242x4,7=344,2374
4.(4,83:0,7)+(4,25x3,7)=6,9+15,725=22,625
2010-03-23T14:26:42+01:00
(0,78:0,3) + 4,25 =2,6 + 4,25 = 6,85
0,253:0,23 x 7,2 =1,10 * 7,2 = 7,92
(200-126,758) x 4,7 = 73,24 * 4,7 = 344,22
(4,83 : 0,7) + (4,25 x 3,7) = 6,97 + 15,72 = 22,69
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T14:27:25+01:00
(0,78:0,3) + 4,25 =2,6+4,25=6,85

0,253:0,23 x 7,2 =1,1*7,2=7,92

(200-126,758) x 4,7 =73,242*4,2=307,6164

(4,83 : 0,7) + (4,25 x 3,7) =6,9+15,725=22,625