Odpowiedzi

2009-10-28T17:45:32+01:00
5h36min=336min

336/4=84

Róznica dlugosci geograficznej wynosi 84 stopnie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T21:09:00+01:00
84*
to jest tak
5(godz)x15*=75* (bo 1 godz to 15*)
z tego wychodzi ci 75'
zostaja ci jeszcze minuty
36*:4=9* (bo 4*to 1 min)
i
75*+9*=84* <--- to jest ta różnica
masz jak by coś było niejasne to pisz to ci pomogę

mam nadzieja ze pomogłem

(ta"*" to są stopnie)