Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T14:41:02+01:00
MOJA MAMA NAJLEPSZA NA ŚWIECIE
LUBIĘ WĘDROWAĆ Z NIĄ W LECIE.
JEST MĄDRA, ŁADNA I SIĘ NIE BOCZY
GDY JEJ KTOŚ NAPSOCI.
BARDZO SMACZNIE GOTUJE
I BŁAHOSTKAMI SIĘ NIE PRZEJMUJE.
6 5 6
2010-03-23T14:43:11+01:00
Powiem Ci Słoneczko skrycie,
Że kocham Cię ponad życie,
Każdy twój ruch i gest
to piękno które w nich jest,
Twe boskie ciało i powalające oczy,
cudowny charakter co każdego zauroczy
Jesteś po prostu mym ideałem
i za to Cię tak mocno pokochałam:)))
7 2 7