Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-23T14:32:55+01:00
Cudzołóstwo-jest to termin religijny, który określa zdradę małżeńską.Oznacza on stosunek płciowy z cudzą żoną lub z cudzym mężem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T14:34:47+01:00
Cudzołóstwo - w religii chrześcijańskiej cudzołóstwo to zdrada małżeńska.Dokonywana między kobietą i mężczyzną , gdy jedna z osób jest związana z kimś innym.
1 5 1