Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T14:34:20+01:00
Skoro kazda krawędź ma 10 cm, to to jest sześciąn o
a=10cm

pole=6a²=6×10²=600cm²
1 5 1
2010-03-23T14:38:18+01:00
Skoro każda krawędź ma po 10 cm to jest to sześcian ;P


D Sz W
a=10cm Pc=? Pc=6 * a do kwadratu


Pc=6 * 10 do kwadratu = 6*10*10= 60*10=600cm kwadratowych
Odp.:Pole całkowita sześcianu wynosi 600 cm kwadratowych.
I oto całe zadanie ;PP
1 3 1