Odpowiedzi

2010-03-23T14:38:54+01:00
W tą wycieczkę wybrałęm się z kolegą Michałem.Jego twarz blada i na niej duże oklury ,które odzwierciedlały cala jego twarz.Duże spodnie dzinsowe i bluzka z smokiem ktory lata i ziewa ogniem.Myśląć jego chrakter nie budzil zainteresownia ,ale zawsze umiał mi pomoc i doswiadczyc przysloge .


mialo byc krotko ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T14:44:04+01:00
W podróż zabrałabym najlepszego kolegę.
To on jest zawsze ze mną i potrafi mi w każdej chwili pomóc. To on na nią zasługuje !
Jest on bardzo mądry i ma swój cel. Cechuje go odwaga. Jest silny i potrafi zbudować szałas.Nie boi się złej pogody. Jest oczywiście sprawny fizycznie. Zna każdy teren. Potrafi zapoznać się z nieznanym dotychczas środowiskiem. Nie boi się dzikich zwierząt i wejść na wysokie drzewo. Posługuje się każdym narzędziem związanym z podróżowaniem.
Z nim mogę powędrować wszędzie. Jest mi bliski. Rozumie mnie i moje problemy. Zabiorę Go choćby na koniec świata.
2 4 2