Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T14:43:21+01:00
H-wysokość
8-bok podstawy
1litr-1dm³-1000cm³
v<h*Pp
1000<h*8*8
1000<64h______/:64
16<h
1 5 1
2010-03-23T14:45:33+01:00
Pp * h = V
pp = 16
1 litr = 1dm sześcienny
V = 8 * 13 = 124


czyli jest więcej niż 1 litr :)
2010-03-23T14:46:56+01:00
A=8cn
h=?
V>1 litr=1000 cm^3

a^2*h>V
8^2*h>1000
64*h>1000
h>15, 625 cm

Odp.

Pudełko musi mieć wysokość większą od 15,625 cm.
pozdrawiam:)