Odpowiedzi

2010-03-23T14:41:45+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T14:43:22+01:00
3.75 + x = 16.8
x=16,8-3,75
x=13,05

y - 54,16 = 29.027
y=29,027+54,16
y=83,187

123.21 - a = 27.8
-a=27,80-123,21/*-1
a=123,21-27,80
a=95,41

c + 42.63 = 95.6
c=95,60-42,63
c= 52,97
2010-03-23T14:44:19+01:00
3.75 + x = 16.8
x=16,8-3,75
x=13,05

y - 54,16 = 29.027
y=29,027+54,16
y=83,187

123.21 - a = 27.8
-a=27,8-123,21
-a=-95,41 /:(-1)
a=95,41

c + 42.63 = 95.6
c=95,6-42,63
c=52,97