Mam napisać poczttówkę do kolerzanki z niemiec na temat wakacyjnego kursu ;
w niej mam zawrzeć pozdrowienia
co obecnie robię jakie sa moje wrażenia z kursu i określic położęnie miejscowośći w której odbywa się kurs

MAM OGROMNA PROŚBĘ ABY KTOŚ MI SPRAWDZIŁ MOJA POCZTÓWKĘ JEST TO DLA MNIE PILNE BO MUSZĘ JUTRO ODDAĆ proszę o opinie słowną czy dobrze czy źle i co jest źle O TO TREŚĆ

Libe Agnieszka,
herzliche Grusse aus London. In london ich lerne Englisch. ich notize machen und hausaufgabe mit Englisch und lerne vokabel. Mein Englischkurs ist fantastich. der kurs gefalt mir. Er ist einzigertig. London liegt westlich von Polen 200km. Bald Schreibe ich wieder.
tschus
dein Marzena

3

Odpowiedzi

2009-10-28T17:43:43+01:00
Myślę,że nie ma tam większych błędów- też niedawno pisałam- ta jest całkiem dobra:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T17:46:13+01:00
Wszystko ok dodaj tylko jeszcze coś więcej o swoich wrażeniach ibedzie 6
1 5 1
2009-10-28T19:36:59+01:00