Odpowiedzi

2010-03-23T14:46:57+01:00
Oto świetny tonik antybakteryjny. Usuwa pryszcze i wszelkie wągry , oraz nie podrażnia skóry. Jest ono w tej chwili w promocyjnej cenie 4.99zł. Bardzo polecam i zachęcam do kupna.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T14:48:46+01:00
UWAGA, UWAGA!
Oto nowy napjój energetyczny ,,Pałerejd"! (nie wiem jak to się pisze) Dodaje on dużo sił na dalszą pracę lub walkę! Teraz już w niskiej cenie- zaledwie 3.99zł! Padłeś, powstań! Pałerejd! (nie wiem jak to się pisze)
2 3 2