Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-23T14:51:35+01:00
Mój pies.

Mój pies ma na imię Reksio. Właśnie skończył 2 lata. Ma piękne, lśniące, brązowe futro. Jego oczy są zielone. Bardzo lubi jeść , spać i bawić się ze mną.Kiedy rzucam mu jakiś patyk on natychmiast mi go przynosi. Kiedy nie ma nikogo w domu pilnuje naszej posiadłości. Gdy ktoś przyjdzie zawsze na niego szczeka. Uwielbia jeść karmę ROYAL CANIN. Często siedzi pod stołem w czasie gdy my jemy obiad. Cała moja rodzina bardzo go kocha.

Takie napisane na szybkiego :) mam nadzieje że pomogłem.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T15:07:39+01:00
Mój pies nazywa się Ozzie.Został on wzięty ze schroniska.Jest to niewielki nie rasowy zwierzak.Coś pomiędzy wilczurem a zwykłym kundelkiem. Ma czarną sierść z jedną biała skarpetką.Duże brązowe oczy,o bardzo bystrym spojrzeniu.Jedno jego uszko jest lekko klapnięte koloru szarego.W dziwny sposób spod jego zamkniętego pyszczka wystają ząbki.Ogonek ma krótki.Sierść jak u owczarka niemieckiego.Lekko kuleje na prawą tylną nogę gdyż był potrącony przez samochód.Mimo tego jest bardzo radosnym psiakiem,o ciepłym usposobieniu.
3 4 3