Odpowiedzi

2010-03-23T14:50:29+01:00
Rycerze musieli wykazac się ; pobożnośnią, odwagą , walecznościa oraz uczciwości. W dzisiejszym świecie mówimy że ktoś jest rycerski np. jak wyciągnie dziecko z pożaru lub wykaże się odwagą , walecznością itp. :*
38 4 38
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T14:51:13+01:00
Odznaczali się walecznością, uczciwością, byli szarmanccy, mili, uczynni. Zawsze stawali do obronie ojczyzny. Teraz rycerzami możemy nazwać ludzi o takich cechach. Rycerzem może być każdy jeżeli tylko chce.

POZDRAWIAM:) MAM NADZIEJĘ ŻE POMOGŁAM:*
61 4 61
2010-03-23T14:52:14+01:00
Odważni , chonorowi , osoby ktor poswiecily zycie zeby uratowac innych
42 4 42