1.Pociąg z Koszalina wyjeżdza o 5.25 do Krakowa jedzie 7 godz. 28 min.. O której godz będzie w Krakowie?

2.Jaka odlegołość jest z Koszalina do Krakowa , jeżeli pociąg jedzie 80km na godz ; 80 km I H.Podaj w kilometrach.

Zrobić całe bo inaczej spam!!
2 Zadanie odnosi się do 1 !!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T14:58:04+01:00
1.
5:25 +7:28 = 12:53

2.
s=vt
v=80km/h = 4/3 km/min
s= 4/3 * 448 = 597 i 1/3 km
1 5 1
2010-03-23T15:00:23+01:00
1. 5:25 + 7h28min=12:53
W krakowie będzie o 12:53

2.V=80km/h
t=7h28min=7 28/60h
s=?

V=s/t
s=V*t
s=80km/h*7 28/60h=1792/3 km=597,(3) km
Z Koszalina do Krakowa jest 597,3 km
1 5 1