Odpowiedzi

2010-03-23T15:01:15+01:00
Dla mojej przyjaciółki Agnieszki - za to, że wspierała mnie w ciężkich chwilach

To tylko przykładowe...
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T15:01:48+01:00
Podam kilka ;) :

1.Dla najlepszego przyjaciela pod słońcem.

2. Dla ciebie. Książka ta, nawet nie wyrazi ile dla mnie znaczysz.

3. Dla najlepszego i najzabawniejszego kolegi. Gdy każde odejdzie w swoją stronę, otwórz tę książkę i pomyśl o mnie ( troche się zrymowało ;DD )

4. Bo przyjaźń w życiu jest ważniejsza od pieniędzy.
Dla kochanego kolegi i najlepszego przyjaciela, który potrafi rozbawić mnie do łez.



14 4 14
2010-03-23T15:02:29+01:00
Dla mojego najlepszego przyjaciela, ktory mnie zawsze wspiera twoj oddany (imie;p)

albo

Dla mojego najlepszego przyjaciela,ktory nigdy mnie nie zawiodl twoj (imie)

nie wiem czy dobrze;p..
ale moze ci pomoglam;)
8 4 8