Odpowiedzi

2010-03-23T15:01:21+01:00
LODY MAXii

20dag skorupy ziemskiej
50ml lawy wulkanicznej

skorupe ziemska dobrze rozwalkowac i zwinac w rulonik(tak jak np. rozek) a nastepnie wlac lawe i zamrozic
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T15:05:33+01:00
Lody w sosie kosmicznym
Mleko ugotować, dodać do niego utrzepane żółtka z cukrem, budyniem śmietankowym. schłodzone wlać do kubeczków i wstawić do zamrarzalki.
sos kosmiczny:
zmielona posypka kolorowa do ryżu,
kakao
jedno jajko
cukier puder
jajko ubić na sztywno, dodać cukier puder,wymieszać z posypką i dosypać kakao lub gorzką czekolade
SMACZNEGO!
1 5 1
2010-03-23T15:51:36+01:00
Promienie zatopione w koktajlu słonecznym

składniki:
4 szt promieni (najlepiej świeżych z łąki)
szklanka cieni
szczypta tęczy tęczy



Wykonanie:
cienie rozgrzać w garnku aż do wżenia jasności
wrzucić kilka promieni i dodać
szczyptę tęczy do smaku
wlać do zmrożonego kieliszka
smacznego

1 5 1