Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T17:49:53+01:00
4000kgJ= 4000000j

E=m*g*h
4000000= 2kg* 10N * h

4000000= 20h /20

h= 200000m
2009-10-28T17:52:02+01:00
Ep=m*g*h

Fg=10N/kg*2kg=20N

20N*h=4000000J
h=4000000J:20
h=200000m
1 4 1
2009-10-28T17:52:26+01:00
Na jakiej wysokości znajduje się ciało o masie 2kg jeżeli jego energia potencjalna tego ciała wynosi 4000kgJ.

Ep=M*g*h
g=9,81 m/s^2
m= 2 kg
h=?
Ep = 4000J (napewno kilogramy są w jednostce??)

h=Ep/M*g=4000/(9,81*2)=4000/19,6=204,082 m


Pomogłem?? Podziękuj
1 4 1