Odpowiedzi

2010-03-23T15:05:39+01:00
Trzeba być miłym dla wszystkim.W trudnych chwilach pomagać i dzielić się z ludźmi,a nie być samolubnym.
21 2 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T15:06:20+01:00
By nie byc ludozerca musimy pamiętać ze słowa ranią bardziej niz sztylety. Bardzo latwo urazić człowieka. Nie zdajemy sobie z tego sprawy choc my tez jestesmy ludzmi i spotykamy sie z odrzuceniem na codzien, jak inni. Pamietajmy rowniez ze ze czyny sa istotniejsze niz slowa
21 4 21
2010-03-23T15:08:35+01:00
Ludożerca- człowiek żywiący się ludzkim mięsem (kanibal) lub Okrutnik,tyran,sadysta.

Żeby niebyć ludożerca trzeba pomagąć innym ludzia nie wyzywać ich i nie krzywdzić oraz byc do nich pozytywnie nastawionym . Łudożercy czerpia radosc z zadawania bólu i stawiają swoja osobe na pierwszym miejscu.
18 3 18