Please szybko to na jutro:
0,25 x 1/2 [ 1/2 to znaczy jedna druga. a X - razy] =
0,125 x 8 =
0,5 : 1/2
0,75 ; 3 =
3/2 x 0,25
0,125 ; 2 =

str. 41 cała Matematyka z plusem kl. 5 cwiczenia liczby calkkowite i ulamki część 2 [ zioelone ciwczenia] pomocy :)
z góry dzieki ;**

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-23T15:06:11+01:00
1 odpowiedz : 0.125
2 odpowiedz 1
3 odpowiedz 0 ,25
4 odpowiedz 0 ,25
5 odpowiedz 0, 05125
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T15:23:18+01:00
0,25 x 1/2=1/4 x 1/2=1/6
0,125 x 8 =1
0,5 : 1/2=1/2:1/2=1
0,75 ; 3 =0,25
3/2 x 0,25=3/2 x 1/4=3/8
0,125 ; 2 =0,0625