Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T15:06:08+01:00
Nie wiem czy dobrze i jesli cos to wybacz
51 - (32+36) =
2010-03-23T15:13:30+01:00
1 i 2 to 32
3 i 2 to 36
Trzeba podać sobie liczbe na przykład 9 i odjąć od 32 i 36 czyli po te dwa dnie a potem dodać wyniki sprawdz różne liczby jak np.
11 nie pasuje bo po dodaniu
13 też nie
15 nie pasuje
17 pasi jak ulał
1. 15
2. 17
3. 19
Jest jeszcze łatwiejszy sposób
od 36 odjąć tyle zeby po dodaniu 32 wyszło 51
36 - 17 = 19
wiemy że w środę jechali 17km