Odpowiedzi

2010-03-23T15:05:43+01:00
P=W/t
P=9 J / 10 s = 0,9 [W]
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T15:10:52+01:00
Dane:
W (praca) = 9J
t (czas) = 10s
_____________
P = ?

Rozwiązanie:
P = W/t
P = 9J/10s
P = 0,9 W

Odp.: Moc silnika tej wiertarki wynosi 0,9 W.

Liczę na naj ;*
51 1 51
2010-03-23T15:12:07+01:00
Wzór na moc : P=W przez T
P=moc
W=praca
t=czas
P=9j/10s=0.9W

Odp.Moc silnika wiertarki wynosi 0.9 watów.


mam nadzieje , że pomogłam . ; )
9 3 9