Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T15:05:52+01:00

Jezu. Ty uczysz nas wybaczać. W chwili śmierci modliłeś się za swoich oprawców. Pragnę Cię dziś prosić, abyś pomógł mi tak jak Ty przebaczać. Jezu pragnę prosić Cię, abyś przebaczył osobie która mnie skrzywdziła. Uczyłeś nas, że trzeba zło dobrem zwyciężać. Dlatego pragnę, aby tej osobie nie przydarzyło się to co mnie.
32 2 32
2010-03-23T15:07:16+01:00
Mimo że mnie krzywdziłaś i raniłaś... ja Cie zawsze broniłam! Nie jesteś zły, jesteś jedynie człowiekiem.. Boże spraw, by nie działa mu sie krzywda , by nie cierpiał tak, jak cierpiałam ja!
9 4 9
2010-03-23T15:10:27+01:00
Panie Boże,
choc skrzywdziła mnie,
wybaczyłam jej,.
Teraz czekam,
aż dasz mi znak, ze
Ty również tak postąpiłeś.
Niech Pan w opiece ją ma,
owieczka to zagubiona,
na pewno odnajdzie sie.
5 4 5