Z podanego wzoru wyznacz każdą z wiekości występujących po prawe stronie:
a) G= 1/R zrobiłam to tak i róbcie to na moim przykładzie:
G=1/R |*R
RG=1 |:G
R= 1/G
Nie wiem czy dobrze to jest,ale wiecie jak robić xD :)
b)I = U/R
c) d= m/V
d) V=Ph
e) c= 5R/2M
f) c= 4 * R/M
Z góry dzięki, nie kopiować prac innych!!

2

Odpowiedzi

2010-03-23T15:16:21+01:00
Poniewaz po prawej stronie sa dwie wielkosci wiec domyslam sie ze nalezy wyznaczyc i jedna i druga


b)I = U/R
IR = U
U = IR
R = U / I

c) d= m/V
Vd = m
m = Vd
V = m / d

d) V=Ph
P = V/h
h = V / p

e) c= 5R/2M
5R = c 2m
R = 2c m/5

m = 5R/2C


f) c= 4 * R/M
cM = 4R
R = cm/4
M = 4R/c
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T15:17:47+01:00
B)I=U/R /*R
U=I*R /:I
R=U/I
c)d=m/V /*V
m=d*V /:d
V=m/d
d)V=Ph /:P
h=V/P
V=Ph /:h
P=V/h
e)c=5r/2M /*2M
5R=c*2M /:5
R=(c*2M)/5
5R=c*2M /c
2M=5R/c /:2
M=(5R/c):2
f)c=4*R/M /:4
c/4=R/M /*M
c/4*M=R /:(c/4)
M=R/(c/4)=R*4/c