Odpowiedzi

2010-03-23T15:13:27+01:00
Różnica między tymi piłkami to chyba 4cm, ale nie jestem pewna.
11 1 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T15:33:30+01:00
Piłka do siatkówki:
obwód - 66 cm
obw. = 2πr
r = 33/π = 10,5cm

P = 4πr²
P = 4*3,14*(10,5)²
P= 1384,74 cm²

Piłka do nożnej:
obwód - 70 cm
obw. = 2πr
r = 35/π = 11,7cm

P = 4πr²
P = 4*3,14*(11,7)²
P = 1719,3384 ≈ 1719,34cm²

1719,34cm² - 1384,74cm² = 334,6cm²

9 3 9
2010-03-23T15:54:00+01:00
1. siatkówka
obwód - 66 cm
obwód = 2πr
r = 33/π = 10,5cm
P = 4πr²
P = 4*3,14*(10,5)²
P= 1384,74 cm²

2.nożna
obwód - 70 cm
obwód = 2πr
r = 35/π = 11,7cm
P = 4πr²
P = 4*3,14*(11,7)²
P = 1719,3384 ≈ 1719,34cm²

1719,34cm² - 1384,74cm² = 334,6cm²
6 3 6