Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T15:16:18+01:00
Obraz Jana Matejki pt. 'Astronom Kopernik, czyli rozmowa z Bogiem' został namalowany w 1873 w formie oleju na płótnie. Ma on formę prostokąta o wymiarach 225 × 315 cm.
Dzieło to przedstawia prawdopodobnie tytułowego Mikołaja Kopernika wpatrzonego w gwiazdy a może i boga. Na jego twarzy widzimy zaciekawienie.
Na drugim planie znajdują się rzeczy na co dzień potrzebne Kopernikowi w życiu m.in. lunetę, układ słoneczny.
Obraz ten wywołuje we mnie miłe wspomnienia, bardzo mi sie podoba.
15 3 15
  • Użytkownik Zadane
2010-03-23T15:18:49+01:00
Na obrazie tym widnieje słynny astronom Mikołaj Kopernik.
Tytuł tego obrazu to :
" Astronom Kopernik czyli rozmowa z Bogiem "
Z tle widoczne są narzędzia pracy astronoma oraz przedmioty codziennego użytku.
10 3 10