Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T19:24:12+01:00
Macedonia - Macedończycy, Albańczycy.
Serbia - Serbowie, Węgrzy, Rumuni, Bośniacy, Bułgarzy,
Czarnogóra - Czarnogórcy, Serbowie,Bośniacy
Kosowo - Albańczycy
Bośnia i Hercegowina - Chorwaci, Serbowie, Bośniacy,
Chorwacja - Chorwaci, Serbowie
Słowenia - Słoweńcy , Serbowie
1 3 1
2009-10-29T00:33:18+01:00
A) Macedończycy, Albańczycy
b)Serbowie, Rumuni, Bośniacy, Bułgarzy
c)Czarnogórcy, Bośniacy, Serbowie
d)Albańczycy, Serbowie, Bośniacy
e)Bośniacy, Serbowie, Chorwaci
f)Chorwaci, Serbowie
g)Słoweńcy, Serbowie