Odpowiedzi

2010-03-23T15:26:36+01:00
Lęk
Główna bochaterka wychodzi z imprezy i idzie w kierunku sstacji. Tam na chwile zasypia, gdy budzi się nie ma nikogo, oprócz tego zostaje zamknięta ( prawie sama). Jednak nagle nadjeżdza pociąg i ucieszona wsiada do sierodka. Gdy w tunelu pociąg staje i zgasza się świtło dostrzega że nie jest sama.Na stacjii mieszkał tajemniczy stwór, króry nie da jej później spokoju. ucieka po dordze widzi zdjęcia i pokój w krórym dorastał.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T15:33:41+01:00
"Nie igraj z aniołem"

Tuz po przyjsciu na swiat mariczui została siepta wychowywał ja ojcie anselmo.
W wieku 14 lat dziwcznyna została napadnieta przez pijanego mezczyzne po czym doznała szoku.Nie mogła sie po tym zakochac w innym ale pewnego dnia spotkała Jauna migla ale nie wiedziła ze to on w przyszłosci ja skrzywdził.Pobrali sie ale w czasie nocy poslubnej snił jej sie koszmar z przeszłosci i rozpozanła Jauna migela uciekła od niego nie wiedzac ze jest z nim w ciazy.Nic mu o tym nie powiedziła.Pewnego dnia pewna Estefania postrzeliła ja w wyniku czego straciła wzrok gdy Jaun migel sie o tym dowiedziałchciał do nie wrocic i przywrucic swiatło jej oczu ale ona niechciała go znac wkonu pewnego dnia przywrócił jej wzrok i zyli długo i szczesliwie...
2 3 2