Mnożenie i dzielenie ułamków dziesiętnych

a)9x10=
9x100=
9x1000=
9x10 000=
0,7x10=
0,7x100=
0,7x1000=
0,7x10 000=
1,03x10=
1,03x100=
1,03x1000=
1,03x10 000=
7,707x10=
7,707x100=
7,707x1000=
7,707x10 000=
0,006x10=
0,006x100=
0,006x1000=
0,006x10 000=
40,0444x10=
40,0444x100=
40,0444x1000=
40,0444x10 1000=
b)17:10=
17:100=
17:1000=
17:10 000=
23,5:10=
23,5:100=
23,5:1000=
23,5:10 000=
180,2:10=
180,2:100=
180,2:1000=
180,2:10 000=
2030,5:10=
2030,5:100=
2030,5:1000=
2030,5:10 000=
0,05:10=
0,05:100=
0,05:1000=
0,05:10 000=

Daję Naj;)








3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T15:27:36+01:00
A)9x10=90
9x100=900
9x1000=9000
9x10 000=90 000
0,7x10=7
0,7x100=70
0,7x1000=700
0,7x10 000=7000
1,03x10=10,3
1,03x100=103
1,03x1000=1030
1,03x10 000=10300
7,707x10=77,07
7,707x100=770,7
7,707x1000=7707
7,707x10 000=77070
0,006x10=0,06
0,006x100=0,6
0,006x1000=6
0,006x10 000=60
40,0444x10=400,444
40,0444x100=4004,44
40,0444x1000=40044,4
40,0444x10 000=400444
b)17:10=1,7
17:100=0,17
17:1000=0,017
17:10 000=0,0017
23,5:10=2,35
23,5:100=0,235
23,5:1000=0,0235
23,5:10 000=0,00235
180,2:10=18,02
180,2:100=1,802
180,2:1000=0,1802
180,2:10 000=0,01802
2030,5:10=203,05
2030,5:100=20,305
2030,5:1000=2,0305
2030,5:10 000=0,20305
0,05:10=0,005
0,05:100=0,0005
0,05:1000=0,00005
0,05:10 000=0,000005
2010-03-23T15:31:24+01:00
A) 90
900
9000
90000
7
70
700
7000
10,3
103
1030
10300
77070
770700
7707000
77070000
0,06
0,6
6
60
400,44400
4004,44
40044,4
400444

b)1,7
0,17
0,017
0,0017
2,35
0,235
0,0235
0,00235
18,02
1,802
0,1802
0,01802
203,05
20,305
2,0305
0,20305
0,005
0,0005
0,00005
0,000005
2010-03-23T15:33:23+01:00
A)9x10=90
9x100=900
9x1000=9000
9x10 000=90000
0,7x10=7
0,7x100=70
0,7x1000=700
0,7x10 000=7000
1,03x10=10,3
1,03x100=103
1,03x1000=1030
1,03x10 000=10300
7,707x10=77,07
7,707x100=770,7
7,707x1000=7707
7,707x10 000=77070
0,006x10=0,06
0,006x100=0,6
0,006x1000=6
0,006x10 000=60
40,0444x10=400,444
40,0444x100=4004,44
40,0444x1000=40044,4
40,0444x10 1000=400444
b)17:10=1,7
17:100=0,17
17:1000=0,017
17:10 000=0,0017
23,5:10=2,35
23,5:100=0,235
23,5:1000=0,0235
23,5:10 000=0,00235
180,2:10=18,02
180,2:100=1,802
180,2:1000=0,1802
180,2:10 000=0,01802
2030,5:10=203,05
2030,5:100=20,305
2030,5:1000=2,0305
2030,5:10 000=0,20305
0,05:10=0,005
0,05:100=0,0005
0,05:1000=0,00005
0,05:10 000=0,000005