O godzinie 11:05 tata wszedł do wody i postanowił przepłynąć na drugą stronę jeziora, którego szerokość wynosi 760m. Tata pływa z prędkością 38m/min. Po 10-minutowej przerwie na drugim brzegu popłynął z powrotem, po czym wyszedł z wody. KTÓRA BYŁA WTEDY GODZINA?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T15:28:28+01:00
Dane:
droga= 760m
prędkość=38m/min
przerwa=10min

Szukane:
czas

t=760/38
t=20 (to czas na przepłynięcie w jedna stronę)

czas ogólny
2*20+10=50 min
11godz 5 min+ 50min=11godz 55min

Tato wyszedł z wody o godz 11:55.

licze na naj ;)
1 5 1
2010-03-23T15:28:30+01:00
760m: 38m/min= 20 min
11.05+20min +10 min= 11.35
11.35+20min= 11.55
Odp. Jak tato wyszedl z wody byla godz. 11.55

lICZE NA NAJ!!
BO punkty zbieram :))
1 5 1
2010-03-23T15:33:29+01:00
760:38m/min=20 20+10=30
30+20=50
Odp.:Wtedy była godzina 11:55
Liczę na naj...?Proszę zależy mi
1 5 1