Odpowiedzi

2009-10-28T18:48:26+01:00
Teatr grecki odbywał się na świeżym powietrzu. Aktorami w nim byli jedynie mężczyźni. Maksymalnie na scenie pojawiało się trzech aktorów.Spektakl zazwyczaj trwał około jednego dnia. Były jedynie dwa rodzaje wystawianych sztuk a mianowicie tragedia i komedia.

Teatr współczesny widowisko odbywa się najczęściej w budynku. W teatrze mogą grać i mężczyźni i kobiety. Ilość aktorów pojawiających się na scenie jest dowolna. Jest wiele rodzajów spektakli i trawają mniej więcej od 1h do 3h.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T18:51:26+01:00
Różnice:

- siedzibami teatrów współczesnych są budynki, a teatr starożytny miał siedzibę na wolnym powietrzu
- siedzenia dla widzów wykute były w zboczu wzgórza

Podobieństwa:

- widownia ma kształt półkólisty
- siedzenia umieszczone są na stopniach
- scena
1 3 1