Odpowiedzi

2009-10-28T17:58:07+01:00
Został przykuty do skały(lub drzewa) i orły wyjadały mu wątrobe i inne narządy
35 3 35
2009-10-28T17:58:09+01:00
Prometeusz był bogiem, który podarował ludziom ogień, a za to został przywiązany do skały i sępy wydziobywały mu wątrobę...
38 3 38
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T17:59:28+01:00
Prometeusz wykradł ogień, chcąc go dać ludziom.
Zeus ukarał go karząc go przykuć do skały w Kaukazie. Orzeł zjadał wątrobę tytana, która przez nieśmiertelność goiła mu się a ptak ponownie powtarzał to. Prometeusza uwolnił Herakles.
64 4 64
dzięki.......
dzięki:):):):):):)::):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)))):):):)))):
dziękuje ci bardzo