Odpowiedzi

2010-03-23T15:35:53+01:00
Pożytecznymi owadami dla człowieka są np.pszczoły,trzmiele ponieważ zapylają kwiaty z,których dojrzewają owoce,które my możemy zjadać jeszcze innymi owadami sa biedronki,które żywią się mszycami.
:)
mam nadzieje, że pomogłam.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T15:35:55+01:00
Pszczoły| zapylają kwiaty, które potem mogą dać owoce
biedronka| Zjada mszyce
dobroczynek szklarniowy|odżywia się przędziorkami(szkodniki roślin szklarniowych)
mrówka| Zjdają larwy wielu szkodników
3 3 3