Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T15:44:25+01:00
Staw-stawy (pokrewne; jezioro ,morze , ocean )
ławka - ławki(pokrewne :park , szkoła)
schodki-schody (pokrewne ;winda , ruchome schody )
obraz-obrazy (pokrewne ; rama ,malowidło )
krówka - krowa (pokrewne :ciele i byk )

nic już więcej nie przychodzi mi do głowy lol<3 :)
3 4 3
2010-03-23T15:48:48+01:00
STAW - bajoro, sadzawka
LAWKA - (takie słowo nie zostało zamieszczone w żadnym słowniku)
Schodki -stopnie, schody
obraz- krajobraz, fotografia, pejzaż, panorama, koloryt, przegląd, przekrój, widok, odsłona

krówka - krowa, krówsko, cielę, krowina, krasula,
2 4 2