Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T15:48:45+01:00
Na grobach bliskich zapalamy swieczki, aby pokazać, że pamiętamy o nich. Znicz jest symbolem światła i światłości, którą chcemy przekazać zmarłemu. Dużo osób upamiętnia groby bliskich kupując kwiaty, najczęściej żywe. są one symbolem życia oraz upiekszaja miejsce spoczynku naszych zmarlych. Palenie zniczy i kladzenie kwiatow to bardzo piekny gest ze strony bliskich pokazujacy, ze zalezy nam na swietosci i spokoju zmarlego, oraz to, ze o nim pamietamy
430 4 430
2010-03-23T15:50:40+01:00
Na grobach bliskich zapalamy świece i kładziemy kwiaty.Chcemy w ten sposób uczcić pamięć zmarłych.Jest to symbol tego,że o nich pamiętamy.
320 3 320