Odpowiedzi

2010-03-23T15:48:40+01:00
4a+15 = -5
4a = -20
a=-5 [TO]

m+5= -10
m=-15

2x-7=4x+3
-2x=10
x=-5 [ I TO]
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T15:50:48+01:00
A) 4*(-5)+15= -5
-5= -5 TAK

b) -5+5= -10
0= -10 NIE


c) 2*(-5)-7=4*(-5)+3
-17= -17 TAK



Proszę myślę, że pomogłam :)

2 3 2
2010-03-23T15:51:04+01:00
Jest to równanie pierwsze i trzecie.

a) 4a + 15 = -5
4a = -5 - 15
4a = -20 / : 4
a = - 5

b) m + 5 = - 10
m = -10 - 5
m = -15

c) 2x -7 = 4x = 3
2x- 4x = 3 + 7
- 2x = 10 / :- 2
x = -5
2 3 2