Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:57:50+01:00
Zadanie w załączniku :)
1 1 1
2010-03-23T17:46:23+01:00
J
Pole rombu = d1xd2/2
P. całkowite = 25,2
Z - niewiadoma
25,2=6xZ/2
25,2=3xZ
3Z=25,2/3
Z=8,4/2=4,2

K
Pole trapezu = (a+b)xH/2
P. całkowite = 40,05
P=(11,3+6,5)xH/2=17,8xH/2=(po skróceniu)8,9H
8,9H=40,05/8,9
H=4,5

L
Pole trapezu = (a+b)xH/2
P. całkowite = 20
P=(A+5)x3.1|3/2(podstawianie do wzoru)=(A+5)x1.4|6
(po skróceniu) 1.2|3A=20-8.2|3
1.2|3A=11.1|3/1.2|3
A=6,8

Mam nadzieję że pomogłam ;D
Nie pisz tego w nawiasach ;D To tylko po to żebyś się nie pomylił/a xD
sprostowanie:
np,1.1/2 powinno wygłądać jak wysokość (H) w zadaniu L xD ale nie da się na kompie inaczej pisać xD