Na szczyt prowadzą dwa szlaki piesze.Na którym szlaku przewiduje się większą prędkość poruszania i o ile km/h większą?
Odpowiedź zapisz w postaci dziesiętnej.


Tabela:
szlak: czas dojścia: odległość
czerwony 1,5 h 4 km
niebieski 2,5 h 6,5 km

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T18:06:42+01:00
Prędkość liczymy ze wzoru v=s/t

Dla szlaku czerwonego:
v = 4km/1,5h = 2,(6) km/h

Dla szlaku niebieskiego:
v = 6,5km/2,5h = 2,6 km/h

2,(6) - 2,6 = 0,0(6) km/h

Przewidywana prędkość na szlaku czerwonym jest większa o 0,0(6) km/h od tej na szlaku niebieskim.
7 4 7
2009-10-28T18:09:21+01:00
Czerwony 2.66-2.7
niebieski 2.6
5 3 5